ΠΟΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Δεν υπάρχει αθλητής που κατά τη διάρκεια των προπονητικών του απαιτήσεων να μην έχει βρεθεί αντιμέτωπος με έναν ήπιο ή πιο σοβαρό τραυματισμό. Στο παρόν άρθρο θα σας δείξουμε ποιες τροφές και συμπληρώματα μπορούν να δράσουν προληπτικά για την αποφυγή τραυματισμών.

  • ΠΡΩΤΕΪΝΗ – ΑΜΙΝΟΞΕΑ

Τα πιο διαδεδομένα συμπληρώματα για την αποκατάσταση και αποθεραπεία του μυϊκού ιστού είναι οι πρωτεΐνες και τα δομικά τους συστατικά τα αμινοξέα. Οι πρωτεΐνες ορού γάλακτος καθώς και οι καζεΐνες που περιέχουν μεγάλη ποικιλία από αμινοξέα, είναι ιδανικές για την πρόληψη μυϊκών τραυματισμών. Αμινοξέα όπως τα BCAA (αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας), η γλουταμίνη – που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του μυοσκελετικού μας ιστού – και η αργινίνη, μπορούν να καταναλωθούν ξεχωριστά τόσο για αποθεραπεία όσο και αποκατάσταση των μυών.

  • ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ

Η βιταμίνη C είναι γνωστή για τις θετικές της συνέπειες στον ανθρώπινο οργανισμό. Μπορούμε να τη βρούμε διαθέσιμη σε πολλά φρούτα και λαχανικά όπως το πορτοκάλι, το γρέιπφρουτ, τα διάφορα μούρα, τα ακτινίδια, το μπρόκολο, η ντομάτα το μάνγκο και η παπάγια.
Η βιταμίνη D είναι εξαιρετικά σημαντική για την απορρόφηση του ασβεστίου. Ο συνδυασμός αυτών των 2 παίζει καθοριστικό ρόλο για την αποθεραπεία από τραυματισμούς στα οστά.
Οι βιταμίνες Κ1 και Κ2, επίσης βοηθάνε στην απορρόφηση του ασβεστίου. Τα δαμάσκηνα είναι πολύ καλή πηγή για τις εν λόγω βιταμίνες.

  • ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΣ & ΜΑΓΝΗΣΙΟ

Από τα πιο ουσιώδη μέταλλα για ανακούφιση των μυών, για αποφυγή κραμπών και για αποκατάσταση ενώ παράλληλα βοηθάνε στο να έχουμε έναν βαθύ και ξεκούραστο ύπνο. Το ΖΜΑ είναι το συμπλήρωμα που περιλαμβάνει εκτός από τα 2 αυτά μέταλλά και βιταμίνη Β6 που βοηθάει στη σωστή απορροφησή τους από τον οργανισμό.

  • ΩΜΕΓΑ 3

Το ωμέγα 3 ανήκει στα ωφέλιμα λιπαρά οξέα και έχει τρομερά οφέλη για την υγεία. Τα οφέλη του έχουν να κάνουν με την καρδιά, το μυαλό, τα μάτια και τους μυς. Τα ωμέγα 3 μειώνουν τις φλεγμονές στους μυς.

  • ΚΡΕΑΤΙΝΗ

Είναι μία ουσία που βοηθάει το σώμα να παράξει ενέργεια ιδιαίτερα σε περιόδους προπονήσεων υψηλής έντασης. Το σώμα μας μπορεί και παράγει κρεατίνη περίπου 1γρ την ημέρα. Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι από τα συμπληρώματα στα οποία έχει γίνει πληθώρα μελετών και ερευνών και έχουν φανεί σε αρκετούς τομείς τα πολύ θετικά της αποτελέσματα για τους ασκούμενους.

  • ΓΛΥΚΟΖΑΜΙΝΗ

Το σώμα μας παράγει φυσικά γλυκοζαμίνη, αλλά μπορείτε επίσης να αυξήσετε τα επίπεδα της μέσω συμπληρωμάτων.
Έρευνα σε άτομα με αρθρίτιδα δείχνει ότι η γλυκοζαμίνη μπορεί να είναι χρήσιμη στη μείωση του πόνου των αρθρώσεων. Επίσης, μελέτες σε υγιή άτομα δείχνουν ότι η συμπλήρωση με 1-3 γραμμάρια γλυκοζαμίνης ανά ημέρα μπορεί να συμβάλει στη μείωση της επιδείνωσης των αρθρώσεων.
Μια πρόσφατη μελέτη σε ζώα έδειξε επίσης ότι η λήψη γλυκοζαμίνης καθημερινά μετά από κάταγμα μπορεί να επιταχύνει την αναμόρφωση του οστού.

Η PROTEIN MASTER σας προτείνει τα παρακάτω πακέτα κατάλληλα για αποκατάσταση , αποθεραπεία και πρόληψη τραυματισμών:

  • TPW WHEY ISOLATE 90 2kg + PhD OMEGA 3 90softgels + TPW GLUTAMINE 250gr
  • PhD AMINO SUPPORT 180tabs + PhD REINFORCE 90caps + PhD ZMA 90caps

Τηλ. 211-0125496 & 7.
[email protected]