ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΦΤΕΡΟΥ» ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ & ΜΥΪΚΗΣ ΜΑΖΑΣ

Είναι σύνηθες φαινόμενο να συναντάμε στα γυμναστήρια και γενικά σε χώρους προπονήσεων, αθλητές που ότι και να κάνουν δεν μπορούν να πάρουν κιλό ή αν το πάρουν εξαφανίζεται άμεσα.

Μία πρώτη συμβουλή για να αυξήσετε το βάρος και τη μάζα σας είναι: Καταναλώστε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίτε!

Παρακάτω θα δείτε έναν οδηγό για αύξηση του σωματικού βάρους σε αδύνατους, hardgainers και εκτόμορφους.

  • Καταναλώστε περισσότερο φαγητό. Αν δεν φάτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίει ο οργανισμός σας, ιδίως σε περιόδους έντονης άσκησης, δεν πρόκειται να δείτε τα κιλά στη ζυγαριά να αυξάνονται. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταρεία μας για να σας κάνουμε τις απαραίτητες μετρήσεις για να βρείτε ποιες είναι οι ιδανικές θερμίδες που πρεπει να καταναλώσετε για αύξηση βάρους.
  • Προτιμήστε φαγητά που σε μικρές μερίδες σας δίνουν πολλές θερμίδες. Τέτοια τρόφιμα είναι αυτά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα υδατανθράκων και/ή λιπαρών. Μακαρόνια, ρύζι, φρούτα, ξηροί καρποί είναι κάποια από τα τρόφιμα που μπορείτε να βάλετε στη διατροφή σας. Εδώ να υπογραμμίσουμε ότι χρειάζεται προσοχή ώστε οι περιεκτικότητες που θα καταναλώσουμε από την κάθε κατηγορία τροφίμου να είναι τέτοια που να μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ωφέλιμα το σώμα μας.
  • Η πρωτεΐνη είναι βασικός ρυθμιστής τόσο για την αύξηση του βάρους της μυϊκής μας μάζας όσο και για την ανάκαμψη/αποκατάσταση των μυϊκών ινών.
  • Καταναλώστε περισσότερα μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα. Καταρχάς αυτό είναι πιο ευχάριστο και εύκολο ιδίως για όσους και όσες δυσκολεύονται να τρώνε μεγάλες μερίδες. Προσπαθήστε λοιπόν να κάνετε 4-6 γεύματα την ημέρα. Επίσης υπάρχουν συμπληρώματα πρωτεΐνης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώς υποκατάστατα γεύματος ώστε δύο γεύματα από τα 5 περίπου μέσα στην ημέρα να είναι «εύκολες» και θρεπτικές θερμίδες.
  • Ένα σύνηθες φαινόμενο που αντιμετωπίζουμε στην εταιρεία μας αφορά αθλητές ή γενικά ανθρώπους που νομίζουν ότι καταναλώνουν πολλές θερμίδες ενώ στην πραγματικότητα τρώνε ίσα-ίσα αυτά που χρειάζονται για να διατηρηθούν στα κιλά τους. Η ημερήσια παρακολούθηση πρόσληψης θερμίδων θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι τρώτε αρκετά.
  • Στις προπονήσεις σας σηκώστε κιλά. Προπονηθείτε με ελεύθερα βάρη όπως οριζόντιος-επικλινής πάγκος, squat, άρσεις θανάτου, κλπ. Τα ελεύθερα βάρη με αρκετά κιλά απαιτούν δύναμη άρα μεγαλύτερη μυϊκή μάζα και επομένως περισσότερα κιλά στο σώμα.
  • Τέλος θα πρέπει να είστε συνεπείς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί τη μία μέρα να καταναλώνεται 3.000 θερμίδες και την επόμενη 1.500. Η συνέπεια στις διατροφικές σας συνήθειες είναι αυτή που θα σας δώσει τον όγκο και τα επιπλέον κιλά που επιθυμείτε.

Η PROTEIN MASTER σας προτείνει για την αύξηση του βάρους σας και του μυϊκού σας όγκου τα παρακάτω πακέτα σε εξαιρετικά ειδική τιμή:

  • PhD ADVANCED MASS 5.4kg + TPW EXTREME CREATINE 400gr
  • TPW TOTAL MASS MATRIX 5kg + PhD BATTERY +/-3 1kg

Τηλ. 211-0125496 & 7.
[email protected]


Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *