ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ.

Ένα πάρα πολύ ευχάριστο φαινόμενο που παρατηρείται στην Ελλάδα είναι η αύξηση των ανθρώπων που επιλέγουν ως τρόπο ζωής την άθληση. Τόσο τα γυμναστήριο όσο και τα personal training studios έχουν αυξηθεί κάτι που φανερώνει ότι ο κόσμος είτε δείχνει προσοχή στα θέματα που αφορούν την υγεία του είτε θέλει να έχει ένα όμορφο σώμα είτε και τα 2 παραπάνω μαζί. Ωστόσο παρατηρείται, ιδιαίτερα από άπειρους αθλητές, να γίνονται λάθη που δεν επιτρέπουν την σταδιακή αναδόμηση του σώματος τους ή ακόμα χειρότερα, σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίζονται τραυματισμοί. Ας δούμε λοιπόν τα κύρια λάθη που παρατηρούνται στις προπονήσεις στον χώρο των γυμναστηρίων.

  • Κακή προετοιμασία. Το να πηγαίνεις γυμναστήριο για να σηκώσεις βάρη όταν το τελευταίο σου γεύμα ήταν 5-6 ώρες πριν είναι κάτι αδιανόητο. Το πιο ήπιο που μπορεί να συμβεί είναι να μην μπορούμε να αποδώσουμε τα μέγιστα ενώ σε χειρότερες περιπτώσεις μπορούμε να φτάσουμε σε λιποθυμίες και σε σοβαρούς τραυματισμούς.
  • Ξεκινάμε τις προπονήσεις χωρίς καλό ζέσταμα. Το ζέσταμα πριν ξεκινήσουμε το κυρίως πρόγραμμά μας είναι αυτό που θα μας προστατέψει από πιθανούς μυϊκούς τραυματισμούς ενώ ταυτόχρονα θα μας βοηθήσει να βγάλουμε εις πέρας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το ασκησιολόγιό μας. Το ίδιο σημαντικό είναι η αποθεραπεία στο τέλος του προγράμματος με διατάσσεις. Και όταν λέμε διατάσσεις δεν εννοούμε τραβήγματα για 30’’ αλλά τουλάχιστον για +5’.
  • Διατηρούμε το ίδιο πρόγραμμα ασκήσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα. Α) Κάθε σημείο του σώματός μας χωρίζεται σε πάρα πολλές μυϊκές ομάδες που είναι αδύνατο να καλυφθούν όλες από ένα πρόγραμμα. Β) Όταν παίζουμε την ίδια άσκηση για μεγάλη χρονική περίοδο, η συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα αρχίζει και συνηθίζει την κίνηση με αποτέλεσμα να μην υπάρχει περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη.
  • Κάνουμε λάθος τις ασκήσεις. Αυτό είναι ένα γεγονός που παρατηρείται αρκετά συχνά μέσα στα γυμναστήρια. Είναι βασικός λόγος για να μην βλέπουμε θετικές αλλαγές στο σώμα μας και πολλές φορές να οδηγούμαστε σε τραυματισμούς.
  • Η αίσθηση του «υπερήρωα». Ένα ακόμα λάθος που συνδέεται με το προηγούμενο, είναι ότι προσπαθούμε να σηκώσουμε κιλά που δεν τα «έχουμε». Ανάλογα με το πρόγραμμα που διεκπεραιώνουμε, είναι απαραίτητο να προσπαθούμε να σηκώσουμε τα κιλά που μας επιτρέπουν να ολοκληρώσουμε την άσκησή μας σωστά.
  • Μεγάλα διαλείμματα ανάμεσα στα σετ. Τα κινητά και τα «πηγαδάκια» στους χώρους των γυμναστηρίων είναι ένα ακόμα συχνό φαίνομενο. Αν ολοκληρώνουμε ένα πρόγραμμα σε 90 λεπτά ενώ θα έπρεπε να έχει τελειώσει στο μισό χρόνο, είναι βέβαιο πως όλη μας η προπόνηση ήταν άκυρη!
  • Βιασύνη-Απογοήτευση. Πολλοί και πολλές πιστεύουν ότι ξεκινώντας το γυμναστήριο, μέσα σε ένα μήνα θα δουν στο καθρέπτη ένα εντελώς διαφορετικό σώμα. Η αλλαγή του σώματος είναι μια επίπονη και συνεχής προσπάθεια και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η συνέπεια στις προπονήσεις, η διατροφή, η ξεκούραση και ο ύπνος, η μείωση του στρες και πολλά ακόμα. Οπότε μην ανησυχείται αν δεν βλέπεται τεράστια δικέφαλα και ολοστρόγγυλους γλουτούς από τις πρώτες μέρες. Να ανησυχείται αν δεν βλέπετε αμυδρές διαφορές μετά από ένα τρίμηνο προπονήσεων.

Η PROTEIN MASTER σας προτείνει για την προπόνησή σας 2 πακέτα: Ένα για αύξηση μυϊκής μάζας και ένα για γράμμωση

  • PhD SYNERGY ISO-7 2kg + PhD PRE-WORKOUT PUMP 200gr
  • TPW 100% WHEY 2kg + TPW INSTANTIZED BCAA 250gr

Τηλ. 211-0125496 & 7.
[email protected]


Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *