+30 211 0125497


Άρθρα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


1. Παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος. Αν κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών διαπιστώσετε ότι η συσκευασία είναι χτυπημένη ή σχισμένη, παρακαλούμε σημειώστε το πάνω στο voucher. Κατά συνέπεια αν διαπιστώσετε ότι εντός της συσκευασίας τα εμπορεύματα έχουν καταστραφεί, μπορείτε να μας καλέσετε και να τα επιστρέψετε. Εμείς άμεσα θα σας αποστείλουμε τα καινούρια χωρίς καμμία απολύτως χρέωση από εσάς ούτε για την παράδοση ούτε για την αποστολή. Για να γίνουν τα παραπάνω θα πρέπει να μας αποστείλετε με φαξ ή με email το voucher με τις παρατηρήσεις σας και εμείς θα αναλάβουμε όλα τα υπόλοιπα.
2. Επιστροφή προϊόντος από λάθος παραγγελία. Αν δώσατε λάθος παραγγελία μην ανησυχείτε. Μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (όπως αποτυπώνεται στο παραστατικό ή στο voucher). Φυσικά το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση για μεταπώληση. Στη συνέχεια μπορείτε να δώσετε τη νέα παραγγελία σας, της οποίας η αξία πρέπει να είναι ίδια ή μεγαλύτερη από την αξία της παραγγελίας που επιστρέψατε. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται. Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.